Welcome to my blog !! Feel free to walk around.Do leave a word before you leave.I really appreciate your visit and words.Enjoy your way!!

Wednesday, March 10, 2010

洗澡

I like bath. 
especially the moment of bathing.
it  make me feel fresh and energetic.




我爱上洗澡。


每当我快“战败”时,是洗澡让我迅速充电。


尤其在这炎热的天气,洗澡让我很凉快。


洗澡可以放松身心。


可以在失败时给我勇气。




希望大家也喜欢洗澡。


可是不要浪费水噢!!






题外话:


妹妹的成绩明天将揭晓。期待ing.....祈祷ing....


 

No comments: