Welcome to my blog !! Feel free to walk around.Do leave a word before you leave.I really appreciate your visit and words.Enjoy your way!!

Friday, June 22, 2012

粽子等我啊~

明天是那飘着粽子香的端午节啊。。
我却在这里考试,没粽子吃啊。。
第一次过端午节没粽子吃, 我很爱粽子, 忍不了了, 呆不住了。
好想快点回家。。
就多几天。。星期一。。粽子我来了~等我啊~

大家,端午节快乐哦^^好好享受吃粽子。。

No comments: