Welcome to my blog !! Feel free to walk around.Do leave a word before you leave.I really appreciate your visit and words.Enjoy your way!!

Tuesday, November 23, 2010

STPM ♥


今天是11月23号。
STPM 终于来了。
第一天是PA2。
我应该可以轻松地应战吧!!

在此时此刻,我在考场里。
手里握着考卷,脑子里想到东西吗??
你们在做什么??
帮我祈祷吧!!
祈求我信心满满的作答。

我的假期只剩下24天了。
你们有等着我回来吗??
想你们噢~ ♥


* 这又是 scheduled post. *

No comments: