Welcome to my blog !! Feel free to walk around.Do leave a word before you leave.I really appreciate your visit and words.Enjoy your way!!

Friday, April 3, 2009

选择


选择,

我很害怕。

中六还是diploma??

理科还是商科??

很烦,

我很怕会选错。

现在已经四月了,我还没决定。


SPM成绩,中上。

十二科,只有八粒苹果。


姨妈姑姐,见面都问“要读什么”。

很烦,因为我不懂。。。


神啊!帮帮我!!


No comments: